رواية انتقام المراد
رواية انتقام المراد

انتقام المراد هي إحدى الروايات الجديدة التي يبحث عنها عشاق ومحبي الروايات الاجتماعية الرومانسية، ونحن هنا في موقع مطبات لكي نوفر لكم جميع التفاصيل الخاصة بالرواية.

تحميل رواية انتقام المراد كاملة

تعتبر رواية انتقام المراد من الروايات الدرامية الاجتماعية تدور قصتها بين مراد ومسك تتضمن مجموعة من الفصول الرائعة والأحداث المثيرة التي تجري بين مراد وزوجته مسك التي كانت تحلم بيوم زفافها وعند مجيئ هذا اليوم قرر طلاقها.

بعد ان اوهمها بالحب وجعلها تقع في شباكه كان يدف من وراء هذا الحب الانتقام منها ومن عائلتها جميعا.

في اول ليلة لها بعد الزفاف حيث أنه اليوم التي تتمناه كل فتاة تنقلب مشاعر الفرح الى حزن، ويبحث محبي الروايات والكتب عن طريقة قراءة الرواية أون لاين وتحميلها كاملة.

تتكون الرواية من 5 فصول، ويمكنكم زوارنا الكرام قراءتها وتحميلها (جميع فصول الرواية) بقلم كيان متمردة من خلال منصات عرض الروايات بما في ذلك مدونة دار مصر وغيرها من المنصات.

اقتباسات من رواية انتقام المراد

  • مسك: انا فرحانة اوي يا مراد عشان النهاردة فرحنا اللي عشنا سنين بنحلم بيه
  • مراد: بجمود انتي طالق يا مسك
  • مسك: بتبص لي مراد بصدمة وهي حاسة ان قلبها هيوقف من الصدمة والكلام وقف ومش قادرة تنطق والدموع ابتديت تلمع فعيونها وبتقول برعشه وصوت متقطع مراد انت بتقول اي اللي انا سمعتو ده صح
  • مراد: بجمود وحده ايوة صح يا مسك انتي طالق طالق طالق
  • مسك: بصدمه لبحر من الدموع وهي بتقف قصاد مراد وبتقول بدموع طب ليه عملت ليك اي دنا حبيتك جاي تطلقني يوم فرحنا اللي كان فاضل عليه ساعات اقول لي اهلي اي حرام عليك انا مش مسامحك يا مراد مستحيل اسامحك علي كسرة قلبي دي عملت ليك اي عشان تعمل فيا كدا انطقققققق اذيتك في اي وبتقولها بصراخ يسبقه الدموع وهي بتضرب مراد علي صدرة اللي واقف زي التمثال ولكن هنا بتخرج منها صرخة قوية وهي بتتالم اثار ماسكة مراد لشعرها وهو بيلفو علي ايديه وبرودة بيتحول لغضب

اقرأ: